Sesongen er over!

Det er alltid litt vemodig å være med på siste dag av Stabæk Cup og se at isen sakte men sikkert forsvinner. Men det er mye å glede seg over når vi gjør opp sesongen.

2017-03-21
tm

Men vi har også mye å glede oss over når vi ser tilbake på sesongen! Og ikke minst skylder vi alle som har bidratt med stort og smått gjennom sesongen en stor takk! Uten iherdig innsats fra alle er ikke klubbens sportslige suksess mulig. Innsatsen er også avgjørende for å få et krevende budsjett til å gå opp.

Sportslig har vi igjen markert oss som landets beste bandyklubb.

Herrer elite:
Beste spiller: Fredrik Randsborg
Årets målscorer: Nicolai Jensen
Lag: Fair Play prisen

Damer:
Årets spiller: Ebba Nordahl

1. divisjon herrer:

Veteran:

Gutt:
Norgesmesterskap sølv
Kretsmester

Smågutt:
Norgesmesterskap bronse
Seriemester

Alle lag på 11er og 7er har vært i topp 3 i sine serier. I tillegg kommer utallige siere og gode prestasjoner i cuper gjennom sesongen.

Mars
18192021222324

Til deg som leverer inn lotto eller tippekupong (og noen andre spill)
Nå kan du samtidig støtte klubben i ditt hjerte – du bestemmer selv over en liten andel av tippemidlene gjennom Grasrotandelen!

Grasrotandelen er en ordning fra Norsk Tipping, hvor du som registrert spiller kan velge ett lag eller én forening som du ønsker å støtte - din Grasrotmottaker. Vi oppfordrer deg til å støtte STABÆK IDRÆTFORENING!

Ved spill hos Norsk Tipping vil inntil 7 % av innsatsen gå direkte til ditt lag eller forening. Merk at
Grasrotandelen ikke på noen måte går ut over innsatsen eller premien din - du blir ikke belastet noe for å være grasrotgiver.

Registrer deg her