Anton Sport Bekkestua og Stabæk bandy.

Anton Sport Bekkestua er i år stolt sponsor av Stabæk bandy. Vi søker med dette et godt og utvidet samarbeid med en flott idrettsklubb.

2016-10-03
post@stabakbandy.no

Vi kan tilby følgende til Stabæk bandys medlemmer i tillegg til et bredt sortiment av bandyutstyr:

• Oppsett av nye bandyskøyter. Vi sliper valgfri bue/radie på bandy og hockey jern.  Anbefalt bue/radie nå er 4 m. Vi kan lage 4, 5, 6, 8. Vi kan runde av så mye spiller ønsker i tupp og i bakkant. Her er det litt individuelt hva man ønsker, men vi har laget ferdige maler evt.

Dette koster 450,- hvis skøyten er kjøpt et annet sted og 300,- ved kjøp her.

• Vi sliper både flat og hul. Bandyskolen og de yngre trenger ofte hulslip for enklere å mestre skøytegåingen. Etter hvert som barna blir eldre så kan man gå over til flat slip som gir potensielt mer fart. Viktig å se over og slipe ofte så de ikke går lei pga sløve skøyter!

Vi tar 79,- kr for medlemmer av Anton Club/Stabæk bandy.

Vi klarer stort sett å ha skøyter klare til dagen etter de er levert inn. Mandag, tirsdag og onsdag morgen har vi ekstra god kapasitet. Da er man garantert å kunne hente dagen etter. På kvelder og på lørdager er det ikke noen garanti for at vi klarer å slipe mens man venter. Dette avhenger av personalet på jobb og om man har anledning til å være borte fra butikk. 150,- kr for «drop in»

Vi inviterer til handlekveld hos oss   ONSDAG 19. OKTOBER. Kl 16-20

Her vil det være spillere fra Stabæk sitt a-lag tilstede for å bistå i valget av bandy utstyr. Vi har også bemannet opp ekstra i butikk og har mulighet til å hjelpe mange med utstyr denne kvelden.

30 % rabatt på alle bandyvarer hele denne dagen!