GARDEROBEPROSJEKTET – SNART EN REALITET!

Takket være alle bidragsytere, små som store, er vi kommet et godt skritt videre. TAKK ALLE SAMMEN. Per i dag har vi kr. 170.247,- på «garderobe-kontoen» og mer er på vei.

2017-04-07
post@stabakbandy.no

Som alltid tar ting lengre tid enn planlagt. Heldigvis ser det ut som om tidsbruken har spart oss for ca. kr. 50.000,- ved kjøp av brakkene. Elite-laget har påtatt seg oppgaven med å få realisert prosjektet, men vi greier ikke dette alene. Vi setter stor pris på bidrag fra venner av Stabæk. Fortsatt har vi behov for inntekter ved salg av aksjebrev, og vi har også behov som gjelder tilskudd i form av bygningsmaterialer og kyndige innen fagene rør, elektrisk, gulvlegger og/eller snekker. Kan du bidra med med noe av dette så kontakta bjorn@stabakbandy.no

En ivrig prosjektgruppe har vært på befaringer for å finne riktig leverandør og vi nærmer oss bestilling av brakker. Kjetil har tegnet, planlagt og laget en lang behovsliste.

De gamle brakkene vil bli fjernet og det blir tre nye garderober i tillegg til de to vi har i klubbhuset. Dette vil øke garderobekapasiteten og også gi besøkende elitelag muligheter for bruk av en garderobe der det er plass til alle spillerne.

Støtt opp om prosjektet- til sommeren håper vi prosjektet er under tak.

Link til mer info og hvordan du kan støtte garderobeprosjektet under:

Stabæk utvider garderobene på Plassen og trenger din hjelp