Klubbkolleksjon Stabæk Bandy

Også i år vil vi tilby vår Stabæk Bandy Klubbkolleksjon. Den omfatter en varmedress, treningssett (t-skjorte + shorts), bandybukse samt damask strømper. Disse er nå tilgjengelige for bestilling i vår nettbutikk;  https://stabakbandy.explendo.no/

2019-09-18
post@stabakbandy.no

Også i år vil vi tilby vår Stabæk Bandy Klubbkolleksjon. Den omfatter en varmedress, treningssett (t-skjorte + shorts), bandybukse samt damask strømper. Disse er nå tilgjengelige for bestilling i vår nettbutikk; https://stabakbandy.explendo.no/

I år vil vi også tilby en oppvarmings/joggedress fra LETA, lik den elitelaget bruker, og den vil bli lagt ut i nettbutikken snart.

Denne er lagervare hos KOSA i Sverige og vil ha bestillingstid på ca 2 uker.

Nettbutikken er et samarbeid med Explendo, og som tilbyr enkel bestilling og sikker betaling.

Vi har ikke disse varene på lager, de blir produsert av LETA på bestilling, med leveringstid på 4-6 uker.
Derfor legger vi opp til to samlede bestillingsrunder ila sesongen 2019/2020.

• Første bestilling sendes samlet 1 Oktober, og alle som har bestilt og betalt innen den tid, vil motta varene første uken i November.
  • Ny oppsamlet bestilling cirka 15 November, med utlevering til jul.

Det vil være mulig å bestille i butikken gjennom hele sesongen, men de blir kun sendt samlet på ovennevnte datoer.

I nettbutikken ligger det nå priser, bilder, og størrelsesguider.

Onsdag 25 September, kl 19-21, vil vi være til stede på Plassen, og da kan dere komme å se produktene og prøve størrelser.

I tillegg til vår klubbkolleksjon er det også mulig å bestille «støtt klubben produkter» i nettbutikken vår.

Dette er dagligdagse produkter utvalgt av Explendo, som medfører at Stabæk Bandy junior, får en andel av omsetningen.

Bestiller du f.eks. en 10-pack med herresokker til 250,- går 125,- av de til Stabæk Bandy bredde.

Dette gir klubben verdifull økonomisk støtte, så vi håper derfor dere også er villige til å støtte klubben ved å handle i vår Explendo nettbutikk, som alltid har fri frakt og fri retur.