Påmelding Mikrofotball 2016

Stabæk Fotball, avdeling Barne- og Ungdomsfotball (SFBU) ønsker med dette å invitere alle barn i vårt nærmiljø til Mikrofotball på den nye Frem-banen fra mai måned 2016.

2016-02-22
Stabæk IF - Fotball

Tilbudet er åpent for alle gutter og jenter (5 og 6 år - født 2011 og 2010), som ønsker en forsmak på den organiserte fotballen.

Treningene vil foregå på den nye Frem 31-banen (kunstgressbane) i Nordraaksvei på nedre Stabekk. Det vil bli en trening 1 gang i uken. Trening mandager kl. 17.00-18.00.

Periodene er fra mai-juni og august-oktober. Men er påmeldt begge perioder ved påmelding.

Påmeldingsavgift kr 1500,-.

Påmelding: www.stabakif.no/Fotball/Toppmeny/Microfotball.html

Her er påmelding til microfotball født 2010 - Klikk her

Her er påmelding til microfotball født 2011 - Klikk her

Dette tilbudet er 100% foreldredrevet. Det er ønskelig med 2 foreldre per 8-10 deltakere. Det vil bli gjennomført et foreldretrenerkurs i god tid før oppstart. Vi vil presisere at foresatte har mulighet til å være borte om det ikke alltid passer.

Stabæk Barne- og Ungdomsfotball (SFBU) stiller med bane og treningsutstyr. Forslag til treningsaktiviteter vil bli utdelt som bidrag til å kvalitetssikre at sportslig opplegg/øvelser blir bra.

Det vil bli delt inn i rene jentegrupper dersom det er et stort ønske for det (flere enn 10 deltakere).

Det vil bli arrangert et foreldremøte 7. april kl 1900 hvor nærmere informasjon vil bli gitt. Følg med på nettsiden for hvor møtet vil bli arrangert.

Velkommen på Mikrofotball.

Dersom det er ytterligere spørsmål kan dette rettes til sfbu@stabak.no

Til deg som leverer inn lotto eller tippekupong (og noen andre spill)
Nå kan du samtidig støtte klubben i ditt hjerte – du bestemmer selv over en liten andel av tippemidlene gjennom Grasrotandelen!

Grasrotandelen er en ordning fra Norsk Tipping, hvor du som registrert spiller kan velge ett lag eller én forening som du ønsker å støtte - din Grasrotmottaker. Vi oppfordrer deg til å støtte STABÆK IDRÆTFORENING!

Ved spill hos Norsk Tipping vil inntil 7 % av innsatsen gå direkte til ditt lag eller forening. Merk at
Grasrotandelen ikke på noen måte går ut over innsatsen eller premien din - du blir ikke belastet noe for å være grasrotgiver.

Registrer deg her