Bli med i Stabæk JR Support!

Vi vil gjerne invitere barn fra samarbeidsklubbene våre til å bli medlem i Stabæk Junior Support, landets aller første supporterklubb for de yngste. Her er litt informasjon om hva vi kan by på.

2016-03-01
Stabæk IF - Fotball

JR Support er for fotballglade jenter og gutter mellom 7 og 13 år, og medlemmene våre har bånd både til Stabæk og til andre lokale klubber. De har sin egen tribune med JR Support-verter som sørger for at alle har det bra, og hver høst reiser de på busstur til en bortekamp, med litt god mat og fotballmusikk underveis, og selvfølgelig med nok voksne om bord.

Det aller hyggeligste er kanskje at A-laget vårt gjerne legger oppvarmingen foran felt 100, der JR Support holder til, og at de alltid kommer bort og takker sine unge fans etter kamp.

Førstkommende lørdag er det ekstra stas å være med i Stabæk Junior Support. Da er det kick-off for sesongen 2016 med aktiviteter og møter med spillerne på Anton Sport Bekkestua, og ikke minst en eksklusive konsert for JR Support, der hitmaker Morgan Sulele for første gang fremfører sin rykende ferske Stabæk-låt. Det skjer i eget avlukke på Onkel Blaa 5. mars 14.30.

Som medlem i Stabæk Junior Support får du sesongkort til alle hjemmekamper i Tippeligaen, du ser kampen sammen med kompiser fra egen tribune og med verdens hyggeligste verter som ordner opp, du får JR Support-skjerf og ikke minst en busstur til bortekamp med kampbilletter og mat inkludert. Alt dette for 600 kroner i året.

Sesongkort kan kjøpes på nett eller på våre sesongkortstander på Bekkestua 5. og 12. mars fra 10.30.

Bli med på moroa med Stabæk Junior Support!