Stabæk seriemestere for 6. Året på rad

Etter kampen i går mot Mjøndalen hvor Stabæk vant 13-0 var det klart at også i år ble serie mestere selv tiltross for at det fortsatt gjenstår en kamp mot Ullern på fredag.

2017-02-09

Etter tapet mot Mjøndalen rett før jul når Mjøndalen vant 3-1 var stabækspillerne sugne på seier og revansje. Etter bra defensivt spill klarte gutta å holde nullen og når det i tilleg var grusomt bra offensivt hadde ikke Mjøndalen sjans. Dette er 6. Året på rad at stabæk vinner og 17. gangen tillsammen.

I morgen (fredag 10.2) spiller Stabæk siste serie kamp Kl. 18.00 Mot Ullern på bortebane. Tirsdag spilles første kvartfinale på plassen kom å hei gutta fram til seier.

De som skåret under gårsdagens match var:

Knut Holmen Jensen

Bjørn Busqvist x2

Nikolai Rustad Jensen x4

Mikael Bood x2

Petter Løyning x2

Anders angelill (straffe)

Sverre Brechheisen

skrevet av: Joachim Bergsbakk (SMG)