Nikolai Rustad Jensen er tilbake i Stabæk

Stabæk Bandy ønsker Nikolai Jensen velkommen hjem til Plassen.

Etter 1 år i svensk Eliteserie med Villa Lidkøping har Nikolai signert med Stabæk.

Vi i Stabæk Bandy gledjer oss til å se Nr.9. på isen i vinter.

2018-08-22
post@stabakbandy.no

Årets overgang i norsk bandy er i boks og hele Stabæk Bandy vil profittere på at Niko nå er tilbake i klubben.
Til tross for at flere svenske eliteklubber (også norske) ønsket seg Niko fra kommende sesong valgte han Stabæk og kontrakten strekker seg 3 år frem i tid.
Et godt tegn på at vi går en spennende sesong i møte ble konstatert av Niko under løpetrening mandag i Korketrekkeren i Holmenkollen. Han var imponert over stallens
fysiske nivå under denne treningsøkten og Niko har et godt sammenligningsgrunnlag fra treningen i Villa BK!
Som sagt, vi gleder oss til sesongen!

Du kan lese mer i Budstikka: https://www.budstikka.no/sport/stabak-bandy/bandy/toppscoreren-tilbake-i-stabak-lover-nye-mal/s/5-55-711896

Jensen%20helbild.jpg