Stabækgutt

Stabæk IFs årsmøte 28.mai ble det utdelt hederstegn.

2019-05-29
msmichael

Stabæk IFs hederstegn "Stabækgutt" ble utdelt til Bjørn Buskqvist.

Bjørn er sportslig leder og gjør en god jobb. I tillegg som spiller gjør han en fantastisk jobb. Samtidig er han trener for diverse lage. Og treners trener. Og foreldrenes sparringspartner og veileder. Og han snakker godt med alle samarbeidspartnere, styret i bandyavdelingen, styret i Stabæk IF. Med andre klubber, skoler og miljøer som har en tilknytning til Plassen.

Bjørn Busqvist er en del av Stabæk og Stabæk har gode muligheter med ildsjelen til Bjørn Buskqvist å oppnå Stabæks visjon. Det er ildsjelen i Bjørn som tildeles Årets Stabækgutt. Han har gjort en meget god jobb og fundamentet for neste sesong er allerede i gang.

Stab%E6kgutt.JPG

Bjørn tildeles denne anerkjennelsen for hans måte å representere Stabæk i alle rollene han inntar. Han er ett forbilde for hvordan vi ønsker at Stabæk gutter skal være!

Stabæk gutt hei, Stabæk gutt hei. Stabæk gutt hei, hei, hei!

Mars