Stabæk Alpin med skiskole i Kolsås

Stabæk Alpin har tatt over skiskolen i Kolsåsbakken og tilbyr kurs i SFO-tiden og på kveldstid.

2019-11-04
msmichael

Skiskole etter skoletid

Bli med på skiskole etter skoletid i Kolsåsbakken. Stabæk Alpin tilbyr skiskole for barn fra 2. til 4. klasse på tirsdager
eller torsdager med henting på skolen. Oppstart uke 2 - 2020.

Bussen går mellom ca. kl. 14.10 og 14.30 fra avtalt hentested ved skolen. Mer informasjon om henting kommer per mail nærmere kursstart.

Foresatte henter barna ved varmestuen i Kolsåsbakken mellom kl. 16.45 og 17.00. Viktig – SFO-personalet kan ikke forventes å hjelpe barna med å bli klare til kurs. Ved behov får barna hjelp av skiinstruktørene.
Alle kursdeltagere må bruke egen alpinhjelm.

Vi tilbyr kurs og henting fra følgende skoler på tirsdager: Bekkestua, Haslum, Lysaker, Stabekk og Høvik.

Vi tilbyr kurs og henting fra følgende skoler på torsdager: Eikeli, Eiksmarka, Grav, Hosle og Jar.

Priser inkludert henting på skolen og heiskort.
– Pris kr 2.750,- for 7 ganger (uke 2 – uke 9)
– Pris kr 3.950,- for 11 ganger (uke 2 – uke 13)

Velg nivå:
-Nybegynnere: Barn som ikke kan ta heisen selv.
-Noe øvet: Barn som kan ploge uten hjelp og som kan ta skålheis selv.
-Viderekommende: Barn som selv kan ta T-krokheisen og kjøre kontrollert ned Kolsåsbakken.

Meld på i den gruppen som virker mest korrekt.
Skiinstruktørene kan flytte barna mellom gruppene i forhold til ferdigheter og fremgang.

Skiskole kveld

Bli med på skiskole i Kolsåsbakken. Stabæk Alpin tilbyr skiskole for barn på tirsdager og torsdager fra uke 2 – 2020. Kursene varer i en time og går kl. 17 – 18 og kl. 18 – 20. Alle kursdeltagere må bruke egen alpinhjelm.

Priser: inkludert heiskort
– Pris kr 1.950,- for 7 ganger (uke 2 – uke 9)
– Pris kr 2.750,- for 11 ganger (uke 2 – uke 13)
– Pris kr 3.150,- for 14 ganger (2 ganger per uke i 7 uker),
– Pris kr 3.990,- for 22 ganger (2 ganger per uke i 11 uker)

Velg nivå:
-Nybegynnere: Barn som ikke kan ta heisen selv.
-Noe øvet: Barn som kan ploge uten hjelp og som kan ta skålheis selv.

Meld på i den gruppen som virker mest korrekt.

Link for påmelding: https://www.deltager.no/participant/arrangement.aspx?id=293368#init