Årets Stabæk-Jente 2020

Årets Stabæk-Jente tildeles Vibeke Berge Almskog

2021-04-10

Vibeke har gjennom sitt virke og engasjement ledet Stabæk Idrætsforening de siste 8 årene.

I denne perioden har klubben, under Vibekes ledelse, gjennomført flere store og viktige oppgraderinger og endringer. Nytt lysanlegg, nytt garderobebygg og ikke minst det stadig tilbakevendende VA-prosjektet med tilhørende oppgradering av bane og kjøleanlegg. Vibeke er alltid positiv og griper tak i oppdukkende utfordringer med iver og energi. Hennes pågangsmot og utrøttelige innsats har sørget for at Stabæk IF, herunder Stabæk Bandy, har fått rammebetingelser som har muliggjort både sportslige og organisatoriske forbedringer for aktive voksne og barn. Slike holdninger og frivillig innsats er selve kjernen i det arbeidet Stabæk Bandy streber etter, og hennes innsats og positive fremferd er virkelig definisjonen på en Stabæk-Jente.

Stabæk IF takker Vibeke for hennes formidable innsats som leder av foreningen, og ønsker henne alt godt på ferden videre.